Saturday, March 21, 2009

MIRË SE ARDHËT VËLLEZËR

(Mbresa nga Rexhep Morina, imam i Xhamisë së Çikagos)


Të nderuar vellezër, mirë se keni ardhë!

Ju njoftoj së sot i kemi miqtë nga Shipëria.

Siç e keni dëgjuar edhe ju, pas rënies së komunizmit në Evropën Lindore dhe, veçanërisht në Shqipërinë amë, interesimi për mërgimtarët, për tërë atdhetarët, kudo qofshin, është më i madh. Mbrrini koha që ta shohim me sytë tanë demokracinë dhe lirinë që kemi ëndërruar për Shqipërinë. Tash e tutje jemi duke jetue të gjithë bashkë lirinë e vendit tonë. U hap Shqipëria, vendi ynë.

Vëllezërit tanë, pra Shoqata Kulturore “Bilal Xhaferri”, në bashkëpunim me Qeverinë shqiptare, janë interesuar me i marrë eshtrat e shkrimtarit të shquar Bilal Xhaferri që ka kontribue në lëmin kombëtar. Siç e dini, unë kam ardhur vonë në Çikago dhe nuk e njoha së gjalli Bilal Xhaferrin, por emri dhe vepra e tij kanë tingëllue shumë në veshin tim. Më kujton Bilal Habeshinë, heroin e fesë sonë islame, i cili nuk u përkul para çdo lloj torture, i duroi të gjithë vuajtjet fizike dhe nuk e tradhëtoi besimin, idenë e vet para idhujtarëve.

Bilal Xhaferri edhe këtu në mërgim, në Amerikë, e dha kontributin e vet për popullin shiptar dhe vendlindjen e për këtë e meriton të varroset me nderime në Shqipëri, pranë shkrimtarëve tanë të mëdhenj, vëllezërve Frashëri, Konica, Fishta etj.

Këtë ceremoni, këtu në Çikago, do ta fillojë xhamia jonë, e cila edhe e ka përcjellë disa vite më parë Bilal Xhaferrin për në banesën e fundit.

Duke bashkëpunuar me inisiatorët e kësaj veprimtarie, me zotërinë Shefki Hysa e miqtë e tjerë dhe me Qeverinë shqiptare, dëshiroj ta bëjmë sa më të madhe këtë ceremoni që me të vërtetë e meriton ky njeri patriot që nuk kurseu asgjë për idealin e vet, Shqipërinë etnike dhe kulturën tonë kombëtare.

Më hollësisht rreth këtij aktiviteti do t'ju sqarojë shkrimtari Shefki Hysa, Kryetar i Shoqatës Kulturore “Bilal Xhaferri”, një ndër organizatorët kryesorë.

Ju faleminderit të gjithëve!

Rexhep Morina
Imam i Xhamisë
së Çikagos,
prill, 1995


No comments:

Post a Comment